divendres, 6 de novembre del 2015

Inici Projecte Rossinyol


Hem dic Míriam Garcia i estic cursant 3r de Treball Social a la UdG.

Aquest curs he decidit dur a terme aquest projecte perquè em sembla molt interessant el que es fa des d'aquest. Sempre m'han agradat els nens i el fet que amb la nostra ajuda facilitem a accelerar el seu procés d'integració és molt enriquidor. 

Estic impacient per començar, però al mateix temps sento incertesa per com anirà, qui serà el meu mentorat... Tot i això, les meves expectatives són bones i espero viure una gran experiència!

Sé que nosaltres els mentors podem aportar moltes coses profitoses als nens i nenes del projecte, però ells també ens aportaran molt. 

En acabar la mentoria espero estar satisfeta del treball conjunt que s'ha dut a terme i haver format un bon vincle, a més de passar-nos-ho molt bé, tant el rossinyol com jo. 

Això gairebé ja comença!

Fins aviat. 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada